Výchovný cíl: Účastníci rozvíjí multikulturní cítění Účastníci se naučí uvařit/připravit jednoduché zahraniční jídlo. Účastníci posílí schopnost spolupráce.
Výchovný cíl: Účastníci vidí v příběhu konkrétní příklady slibu a zákona. Účastníci vnímají péči o vztahy v oddíle jako jeden ze způsobů jejich naplňování. Účastníci zažijí a vnímají běžné oddílové situace s ohledem na handicapy, které se mezi dětmi běžně vyskytují.
Výchovný cíl: Ukázat si a vyzkoušet si doslova na vlastní kůži, jak putuje voda v malém vodním cyklu. Názorně demonstrovat, která opatření kapku vody udrží v krajině a která ji naopak pošlou rychle pryč.
Výchovný cíl: Podívat se na změny v krajině z nadhledu za využití pomůcek, které identifikují krajinné prvky jsou pro stabilitu krajiny užitečné. Všímat si krajiny jako celku - toho, co ovlivňuje její vzhled. Umět pojmenovat krajinné prvky a vědět, co tyto názvy znamenají. Pochopení hodnoty pestré krajiny, významu jejích jednotlivých prvků. Všímat si lidských zásahů do krajiny a porozumět tomu, co mohou způsobit.
Výchovný cíl: Všímat si krajiny jako celku - toho, co ovlivňuje její vzhled. Umět pojmenovat krajinné prvky a vědět, co tyto názvy znamenají. Pochopení hodnoty pestré krajiny, významu jejích jednotlivých prvků. Všímat si lidských zásahů do krajiny a porozumět tomu, co mohou způsobit.
Výchovný cíl: kriticky interpretuje získané poznatky a zjištění a ověřuje je, pro své tvrzení nachází argumenty a důkazy, formuluje a obhajuje podložené závěry, posuzuje události a vývoj veřejného života, sleduje, co se děje v jeho bydlišti a okolí, zaujímá a obhajuje informovaná stanoviska.